Logowanie polega na podaniu w odpowiednich polach swojego
loginu wybranego przy rejestracji oraz
hasła. Wymagane jest też włączenie tzw. Cookies.
Możliwe, najczęściej występujące przyczyny to:
1.
Podanie błędnego loginu i/lub hasła. Jeśli zapomniałeś hasła, skorzystaj z przycisku 'Przypomnij mi hasło/login'.
Wpisując hasło pamiętaj że wielkość znaków (duże lub małe litery) ma znaczenie dla systemu.
2.
Podanie błędnego loginu. Jeśli zapomniałeś swojego loginu spróbuj odnaleźć go na początku jakiegokolwiek emaila, jaki od nas otrzymałeś lub skorzystaj z przycisku 'Przypomnij mi hasło/login'.
Jeśli Ci się to nie uda prosimy o
kontakt.
3.
Nie włączona opcja Cookies w Twojej przeglądarce.
4.
Nie aktywne konto - być może nie aktywowałeś swojego konta. Sama rejestracja nie jest wystarczająca. Należy jeszcze dokonać jej aktywacji poprzez kliknięcie w odpowiedni link znajdujący się w emailu zatytułowanym "Rejestracja krok 2 z 2".
5.
Ustawienia sieci firmowej uniemożliwiają korzystanie z naszego systemu. Może to być spowodowane ograniczeniami przeglądarki lub zabezpieczeniami sieci lokalnej.
W takiej sytuacji spróbuj obniżyć poziom zabezpieczeń lub zalogować się z innego komputera. Lepiej jednak kontaktować się ze swoim administratorem sieci.